Sonntag, 13. November 2011

bauerntheater

Gestern im Bauerntheater gewesen. `Das verflixte Klassentreffen´. Turbulent ging´s zu.
Die Frau vom Franz Josef will ein Klassentreffen organisieren, weil sie den schönen Johannes wieder einmal sehen möchte. In den war sie als Schülerin verliebt. Und der lebt jetzt in Amerika. Durch einen dummen Irrtum glaubt das gesamte Personal der Bühne, dass er dort mit einer Stripperin lebt. Und die bringt er jetzt mit. Die Herren freuen sich auf die Stripperin. Der Franz Josef auch. Seine Freude aber ist getrübt, weil er glaubt , mit einer aus der Klasse von damals ein uneheliches Kind zu haben und wenn seine Frau, die Amanda davon Wind bekommt, hat sein letztes Stündlein geschlagen.
Ein fetziges Stück mit einem gut aufgelegten Ensemble. Und das jeweilige Ehefrauen bzw. Ehemännerbild war auch schnell vermittelt.
„Der meinige is a oida gwampada Depp.“
„Die meinige is der reinste Besn.“
Mir gefiel´s und ich kam auf die Idee, dass es was hätte einen Klassiker wie Becketts `Warten auf Godot´ auf eine Bauernbühne zu bringen.

Eins: Wos mochst´n du da.
Zwei: Ja mei.
Eins: Sag blos du woartst oiwai no auf den deppertn Godot.
Zwei: Er hot gsogt, dass a kimmt.
Eins: Des glabst ja seim net.
Zwei: Der kimmt scho.
Eins: Nia kimmt der. Wos...wos schaugst´n mi so o? Is wos? Na....na...du...du...moanst, dass i diesa Godot bin? Ja wirkli net. Ja wia bled konnst´n no sei.
Zwei: So an Schmarran.
Drei: Wos is´n hier los.
Eins: Der Depp woat oiwei no auf den Godot, den damischen. Und jetztat glabt er a no, i bins.
Drei: Ja wia? Du soist der Godot sei? Ja spinnt der.
Zwei: I hob nix gsogt. Und scho gar net, dass er der Godot is.
Eins: Ja schaug mi do amoi o. Siagt so a Godot aus? Wirkli net.
Zwei: I hob net gsogt, dass du der Godot bist.
Drei: Wos is an des überhaupts für oana, der Godot?
Eins: Des brachst mi net zum frogn.